რატომ უნდა მივიღოთ წყალი რეგულარულად?

წყალი,ადამიანის ორგანიზმისთვის მნიშვნელობით მეორე ნივთიერებაა ჟანგბადის შემდეგ.წყალი არის სიცოცხლისთვის აუცილებელი რესურსი, რომელსაც ვერ ჩაანაცვლებთ სხვა სასმელით.

წაიკითხე მეტი

რატომ არის აუცილებელი ვიტამინები ჩვენი ორგანიზმისთვის ?

ვიტამინები ისეთი ნივთიერებებია, რომელიც საჭიროა ადამიანის ორგანიზმისთვის, მათ გარეშე შეუძლებელია სიცოცხლის შენარჩუნება. აუცილებლად უნდა მიიღოთ მაღალი ხარისხის პროდუქტი გაჯერებული ვიტამინებით ან საკვებ დანამატების სახით.

წაიკითხე მეტი

რა უნდა ვიცოდეთ კრეატინის შესახებ?

კრეატინი ეხმარება ორგანიზმს გაზარდოს სისწრაფე და მატებს გამძლეობას. კრეატინი კუნთში აკავებს წყალს და კუნთის მოლეკულას აძლევს მაქსიმალურ ტონუსს.კრეატინის მოქმედებით ორგანიზმმა შესაძლებელია მოიმატოს წონა საგრძნობლად მოკლე დროში.

წაიკითხე მეტი

რისთვის არის საჭირო ცხიმოვანი მჟავები და რატომ ომეგა 3?

ტვინის ნივთიერებების 60% ცხიმებისაგან შედგება მისი ძირითადი ნაწილი ცხიმოვანი ომეგა 3 მჟავებია და მას აუცილებლად ესაჭიროება ეს ცხიმოვანი მჟავები ნაყოფიერი ფუნქციონირებისთვის.

წაიკითხე მეტი

9 საუკეთესო გზა წონაში სწრაფად დასაკლებად

თუ გსურთ თქვენი ცხოვრების სტილის შეცვლა ან სასურველი ფორმის მიღწევა,დიეტის და ვარჯიშის გარდა კიდევ მრავალ ფაქტორს შეუძლია გავლენა მოახდინოს წონის კორექტირებასა და ცხიმის წვაზე.

წაიკითხე მეტი

როგორ შევინარჩუნოთ წონა ?

დიეტის შემდეგ ყველაზე რთული არის წონის შენარჩუნება. არ შეიძლება ადამიანი დიდი ხნის განმავლობაში და მუდმივად იცავდეს დიეტას. საჭიროა მიღწეული პროგრესის შენარჩუნება.

წაიკითხე მეტი

რა გავლენას ახდენს უძილობა ორგანიზმზე?

როდესაც გძინავთ, თქვენი სხეული აღადგენს დახარჯულ ენერგიას და ძალებს, ასევე ხელს უწყობს ზრდასა და განვითარებას. ძილის დროს სხეული ატარებს აღდგენით სამუშაოებს ვარჯიშის შემდეგ.

წაიკითხე მეტი

საუკეთესო გზები წონაში მოსამატებლად

აუცილებლად უნდა გაითვალისწინოთ, რომ მაღალი კალორიების მიღება არ გულისხმობს არაჯანსაღი საკვებით კვებას. ასეთ შემთხვევაში მოიმატებთ არასასურველ ცხიმებს.

წაიკითხე მეტი

არგინინი (არჯინინი) – ის თვისებები

ეს ამინომჟავა არ არის განკუთვნილი მხოლოდ სპორტსმენებისთვის, შეუძლია მიიღოს ნებისმიერმა ადამიანმა, რომელიც დაკავებულია აქტიური ცხოვრებით.

წაიკითხე მეტი

რატომ უნდა მიიღოთ D ვიტამინი?

D ვიტამინი წარმოადგენს სტეროიდულ ჰორმონს, რომელიც მოქმედებს ადამიანის ორგანიზმის თითქმის ყველა უჯრედზე და არეგულირებს 200-ზე მეტი გენის ფუნქციებს. როგორც ზრდის და განვითარების პერიოდში, ასევე ზრდასრულ ასაკშიც მნიშვნელოვანია ამ ვიტამინის მიღება.

წაიკითხე მეტი

მწვანე ჩაი

ჩაი არის ერთ-ერთი ყველაზე მოთხოვნადი სასმელი, ჩაის მოყვარულები ხშირად მიირთმევენ მწვანე ჩაის, რომელიც აუმჯობესებს ჯანმრთელობას და წონის მართვის პროცესს.

წაიკითხე მეტი

ცხიმისმწველი-დანამატი რომელიც დაგეხმარებათ წონის კორექციაში

ცხიმისმწველი დაგეხმარებათ ზედმეტი ცხიმების და კილოგრამების მოშორებაში, სწრაფად და ეფექტურად. რა უნდა იცოდეთ ცხიმისმწველის შესახებ ? ყველაზე პოპულარული ცხიმისმწველები
ცხიმისმწველების სახეობები
ცხიმისმწველის თვისებები

წაიკითხე მეტი

როგორ დავწვათ ცხიმი სწრაფად და ეფექტურად

ზედმეტი კილოგრამების მოსაშორებლად მთელი დღის განმავლობაში ცოტ-ცოტა საკვების მიღება სასარგებლოა. გარკვეული დროის შემდეგ ეს წესი ჩვევაში გადადის, რის შედეგადაც შეგიმცირდებათ შიმშილის გრძნობა, ეს პროცესი კი დაგეხმარებათ მეტაბოლიზმის გააქტიურებაში.

წაიკითხე მეტი

რა სასარგებლო თვისებები აქვს ბანანს ?

თუ თქვენი ვარჯიშის დღე დატვირთულია, აპირებთ მაღალი ინტენსივობის მოკლე ინტერვალებით ვარჯიშს, დაგჭირდებათ როგორც ცილის ასევე ნახშირწყლების მიღება, შეგიძლიათ მიირთვათ ბანანი ვარჯიშის დაწყებამდე. გემრიელი ტროპიკული ხილი და მისი დადებითი თვისებები

წაიკითხე მეტი

ყველაფერი პროტეინის შესახებ

პროტეინი იგივე ცილა ორგანული ნივთიერებაა, რომლებიც ამინომჟავების ჯაჭვისგან შეგდება, რაც მნიშვნელოვანია თქვენი ორგანიზმისთვის და გეხმარებათ კუნთოვანი ქსოვილის ზრდა განვითარებაში.

წაიკითხე მეტი

რატომ არის გლუტამინი მნიშვნელოვანი ამინომჟავა?

გლუტამინი წარმოადგენს სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვან ამინომჟავას. ვარჯიშის შემდეგ კუნთოვანი ქსოვილის აღდგენა დაჩქარებული ტემპით მნიშვნელოვანია კუნთის სწორად ჩამოყალიბებისთვის.

წაიკითხე მეტი